کد تبلیغات



  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 38
  • هفته گذشته : 53
  • ماه گذشته : 675
  • سال گذشته : 1612
  • کل بازدید : 5642
  • کل مطالب : 30463
  • نظرات : 0
تبلیغات

قوانین سایت

کد امنیتی :
نام کاربری:
رمز عبور :
برای اطلاع از آپیدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل شما ارسال شود

RSS

Powered By
jeyblog.ir
iconدسته :

تحقیق در مورد مدیریت بازار موفق 30 ص

محصول * تحقیق در مورد مدیریت بازار موفق 30 ص* را از سایت ما دریافت نمایید.برای دانلود این فایل روی دکمه آبی رنگ *دریافت فایل* کلیک نمائید تا به صفحه خرید فایل منتقل شوید و فایل را خریداری کنید.


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 34 صفحه  قسمتی از متن .doc :    چكيده :تغييرات سريع در دنياي امروز، سازمانها را با چالشهاي مختلفي روبرو كرده است؛ اما در اين ميان سازمانهايي موفق هستند كه به كمك ابزارهاي مديريتي و فناوريهاي نوين، از فرصتهاي ايجادشده به نفع خود استفاده كنند. مديريت دانش يكي از اين ابزارهاست. مديريت دانش فرايند ايجاد ارزش از داراييهاي نامرئي سازمان (سرمايه انساني است). بخش خصوصي اولين قدمها را در زمينه پياده سازي مديريت دانش برداشته است اما دولت با يك قدم فاصله به دنبال بخش خصوصي در حركت است. باتوجه به اهميت مديريت دانش و كاربرد آن در بخش خصوصي و كسب نتايج مطلوب، اين سوال مطرح مي شود كه آيا مديريت دانش در بخش دولتي كاربرد دارد يا نه؟ مقدمهما در دنيايي زندگي مي كنيم كه به خاطر پديده جهاني شدن، دچار تغييرات سريع و اجتناب ناپذيري است. در اين دنيا، اقتصاد به سمت اقتصاد دانش محور حركت كرده و بسياري از معادلات كنوني كشورها را با چالش مواجه ساخته كه اين امر، خود حاص ...


    • تعداد بازدید : 4

    icon ارسال توسط admin | تاريخ : سه شنبه 25 مهر 1396 | icon
    آخرین مطالب